تصویر ثابت

تابستان 1388 - آسمان آبی قلب من
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آسمان آبی قلب من
شنبه 88 شهریور 21 :: 6:28 عصر ::  نویسنده : مریم

رقابت‌های انتخابی تیم ملی با حضور 65 کماندار زن و مرد در دو رشته ریکرو و کامپوند در مسافت 18متر داخل سالن در مجموعه ورزشی یاس به منظور دعوت به اردوی تیم ملی برگزار شد.
در پایان این دوره از مسابقات نفرات برتر علاوه بر کسب 28 میلیون ریال به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
در این رقابت‌ها ابراهیم رنجبر جانباز هفتاد درصدی در رشته ریکرو و به مقام قهرمانی دست یافت و جایزه 5 میلیون ریالی دریافت کرد.
در رشته کمان ریکرو مردان، ابراهیم رنجبر، امیر رضایی و عماد خلج، در ریکرو بانوان، یاسمن شیریان، نجمه آبتین و ساره اسدی، در کامپوند

 مردان، رضا زمانی‌نژاد، محمدرضا سعادت و منصور کردی، در کامپوند بانوان، انسیه حاجی انزه‌هایی، اکرم شعبانی و سپیده شعبانی به عنوان نفرات برتر شناسایی شدند. 
 

tir




موضوع مطلب : تیراندازی
شنبه 88 شهریور 21 :: 2:13 صبح ::  نویسنده : مریم

کره جنوبی قهرمان شد ایران هم تا مرحله ی دوم حذفی پیش رفت

 

حالشو نداشتم جزئیات رو بگم ببخشید...




موضوع مطلب : تیراندازی
جمعه 88 شهریور 20 :: 3:3 عصر ::  نویسنده : مریم

از همه ی شما دوستان بازدید کننده تقاضا دارم به این سایت سر بزنید به خصوص پرسپولیسی ها

www.bagheirat.parsiblog.com

برای مراجعه به سایت بالا کلیک کنید

 




موضوع مطلب : فوتبال
پنج شنبه 88 شهریور 19 :: 9:43 عصر ::  نویسنده : مریم

صفحه اول وب سایت باشگاه اوساسونا که روز چهارشنبه به خبر فسخ قرارداد شجاعی و نکونام اشاره کرده

به نقل از سایت باشگاه اوساسونا، این باشگاه روز گذشته تصمیم گرفت به دلیل درگیری دو بازیکن ایرانی خود جواد نکونام و مسعود شجاعی در یک کلوب شبانه به قرارداد آنها پایان دهد. بر اساس این خبر اعضای هیئت مدیره باشگاه اسپانیایی به اتفاق آرا این تصمیم را اتخاذ کردند. این کلوب شبانه در حومه پامپلونا قرار دارد

خبر حضور جواد نکونام و مسعود شجاعی در یک کلوب شبانه و درگیری در حالی برای دقایقی روی صفحه اول سایت باشگاه اوساسونا قرار گرفت که این دو بازیکن از جمله ورزشکاران بااخلاق فوتبال ایران هستند و چنین اتفاقی در مورد آنها بعید به نظر می رسد.

با این حال این خبر صبح روز چهارشنبه برای دقایقی روی صفحه اول سایت باشگاه اوساسونا قرار گرفت و لحظاتی بعد حذف شد

 نکونام:

پس از شنیدن این خبر آن را شوخی گرفتم اما بعد فهمیدم موضوع خیلی جدی شده ولی وقتی با باشگاه در مبان گذاشتم فهمیدم کار یک هکر بوده و همچنین عکسی که در خبر بوده عکس مهاجم دیگر باشگاه اوساسونا بوده و نه من و نه مسعود شجاعی در این عکس بوده ایم

وی اضافه کرد : من از این هکر شکایت کرده ام من آن شخص را پیدا می کنم ما جز برای کسب افتخار به عنوان ایرانی بازی نمی کنیم

بابا ایرانی من هم واسه ی جواد و آقا مسعود دعا می کنم که افتخار ایران باشن




موضوع مطلب : فوتبال
پنج شنبه 88 شهریور 19 :: 3:39 عصر ::  نویسنده : مریم

پنجمین روز از چهل و پنجمین دوره رقابتهای تیراندازی با کمان قهرمانی جهان در کره جنوبی با پیروزی سه تیرانداز مرد کشورمان در اولین مرحله از دور حذفی پیگیری شد.
به گزارش فدراسیون تیراندازی باکمان، در مسابقات امروز(یکشنبه) رقابتهای مرحله حذفی کمان ریکرو مردان در استادیوم بزرگ بین المللی "مونسو" کره آغاز شد که در اولین مرحله سه تیرانداز کشورمان موفق به شکست نمایندگان خود شدند. در این بخش کیوان ریاضی مهر کاپیتان تیم ملی ایران برابر تیرانداز پرتغال ایستاد. ریاضی مهر در این دیدار موفق شد با نتیجه 108 به 100 به پیروزی رسیده و راهی مرحله دوم و جدول یک سی و دوم بازیها شود. این تیرانداز با کمان ایران در دور دوم با کماندار آمریکا مسابقه می دهد. میلاد وزیری نیز در اولین بازی خود در مرحله حذفی با تیرانداز ترکیه مسابقه داد و توانست با نتیجه 103 به 100 پیروز شده و به دور دوم مرحله حذفی راه یابد تا در این مرحله با تیراندازی از انگلیس روبرو شود.
نادر منوچهری سومین نماینده کشورمان در ریکرو مردان هم در مجموع 12 تیر خود با نتیجه 106 به 97 تیرانداز فنلاند را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک سی و دوم شد. این تیرانداز ایرانی در این دور با نماینده فرانسه روبرو می شود. چهل و پنجمین دوره مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی جهان از 11 تا 19 شهریورماه به میزبانی کره‏جنوبی در شهر" اولسان " برگزار می‌شود.




موضوع مطلب : تیراندازی
<   1   2   3   4   5   >>   >   
درباره وبلاگ


من مریم معروف به کاوندیش عاشق فیزیک
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 27
  • بازدید دیروز: 31
  • کل بازدیدها: 424872



ابزار وبلاگ

ابزار رایگان وبلاگ

ابزار امتیاز دهی